Alla pappors dag

Hallå hej! Har sovit ganska dåligt inatt. Vet inte riktigt vad det är som gör att jag känner värsta oron när jag sover men jag vaknar flera gånger om natten nu för tiden. Blev väckt vid klockan ett av att mamma och systrar kom hit. Följde med dom hem till mamma ett tag och sedan blev det en promenad bort till pappa. Fars-dag firades med lite paket och god middag. Fick skjuts hem till Pk efter maten och jag är fortfarande proppigt mätt! Sitter även och är lite smånervös inför morgondagen. Ska ju börja i skolan imorgon, komvux och en påbyggnadsutbildning är det som gäller. Hur tror ni ni att jag ska kunna somna ikväll? Ska ta och spela lite Little big planet nu och sedan ta en varm dusch. Efter duschen ska jag ha sex. Är sjukligt kåt, sådeså. Penis I like.

 PYSS

Förlåt för oskarpa bilder men det är ju bara för att ni ska se vilka snygga systrar vi är!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback