Stay in the rain

Har jobbat hela natten. Känner mig helt utsliten och när jag klev ut från postterminalen klockan sex imorse så öppnade sig himlen och det började spöregna. Sånt gör mig lycklig..INTE.
Cyklade som en kämpe i regnet. Upp till Pk där meningen var att jag skulle lämna cykeln och sedan åka hem men blöt som ett monster var jag så jag slet av mig kläderna och somnade i soffan.
Galet skönt!
Har städat lite här i lägenheten och Pk har lämnat mig för att bege sig till jobbet.
Jag tror jag ska käka lite pasta nu och sedan börjar jag ju jobba klockan 18.

Taggar inför onsdagen då lönen kommer.
Blir till att köpa biljetter till GF ,som jag egentligen inte är sugen på men finns inget annat, hell yeah.
Ska köpa en hylla hit som ska sitta ovanför tvn och så ska jag försöka spara lite pengar eftersom jag har lite hemliga planer!

Imorn ska jag tvätta kläder åt min slyna, kanske pantar alla burkar som fyller lägenheten också när jag endå är igång.

Njut av sommarregnet folks, om det regnar nu så kanske vi slipper vara våta på gatu festen..fast jag är nog oftast våt..

Tjing
Kommentarer
Postat av: katja

svar från det du skrev till mig: haha jaa det är ju kung haha! :)



men jag saknar dig camilla ska vi ses snart ?

2008-06-23 @ 23:24:54
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback