Midsommarafton 2008

Okej nu är det dags. Midsommarafton 2008.
Disskuterade förra årets midsommar med min vän Paulina och vi kom fram till att det troligtvis aldrig kommer gå att ha så roligt som vi hade då. Vi var hela gänget och fyllan började klockan fyra och festen pågick hela natten lång.
Dock tänker jag inte klaga på det här året. Inte för att midsommar är över men för att jag vet att det kommer bli mysigt.
Kommer inte bli alkohol för min del utan jag och Patrik ska hem till Erica och hennes pojkvän Martin och grilla massa gott och känna oss vuxna.

Bjuder på lite bilder från förra årets midsommar. Sista bilden i ledet är mest för att ni ska kunna njuta av hur sliten vi var innan kvällen ens var över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback