Hello alone!

Jag heter Camilla Garefelt och nu har jag fallit för grupptrycket.
Efter en massa tids tjatande om att jag ska skaffa mig en blogg så har ni fått mig på fall. Här sitter jag nu helt trött och sliten efter nattensjobbande. Ska snart bege mig till posten igen men ikväll är det bara ett fyra timmars pass så tiden lär flyta på ganska bra.

Kan berätta att min mamma fyller år imorn. Kännde paniken komma när jag insåg att jag nästan glömt bort hennes födelsedag. Som tur är så vill hon inte ha något och det tackar vi gud för eftersom jag troligtvis är sundsvalls fattigaste människa.. I vilket fall så är det inte så långt kvar till löning..

Nej nu ska jag ta och sminka mig lite så jag slipper skrämma slag på folket. Eller jag må skrämmas endå men det blir nog lite mildare skrämmningsgrad.

Hejdå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback