Don't wake me up

Okej för er som vill bli informerade så jobbade jag kvällen igår och natten. Detta betyder att jag nyss kommit till Pk efter jobbet. Är helt trött och sliten och ska bege mig hem till ljustadalen. Trots att det inte är långt till stan så klarar jag inte av att gå. Väntar alltså på bussen och sedan ska jag njuta av min härliga stora säng!

Något som är galet roligt är att jag ska till stallet idag. Har inte varit där på över en månad eftersom det varit en hingst där så nu hoppas vi att min sötnöt har pippat av sig och kanske bjuder på ett föl.
Lär dock få världens träningsvärk!

Kan berätta att imorgon så åker hela min familj till Öland.
Jag vill också åka. Har inte varit där på länge nu och jag saknar det för farmor och farfar har det så fint där nere!
Tusen minnen men eftersom jag jobbar så blir det inte av.
Blir till att vara hemma och gå på Gatufesten som jag fortfarande inte är taggad på...

Blir ensam hemma i storhuset i två veckor iaf, eller  Frasse är kvar,  så det är ju bara att slå en plingeling om ni vill mysas med oss!

Nu ska jag snart få sova!
Yey!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback