Cut the crap

Godmorgon världen.
Kom hit till Pk igår och började med att laga lite lövbiff och pommes.
Sedan jäste vi mest och sedan sov vi.
Kan lova att jag sovit som en tattare inatt.. Vettefan varför men jag har knappt sovit känns det som. Det roligaste av allt är att Pk pratar som fan i sömnen. Haha, man fick ju något att lyssna på vissa stunder.

Måste iaf bege mig till Ljustadalen för att hämta min mobil som jag glömde hemma. Känner mig handikappad utan den.
Och så måste jag mata fiskarna hemma för det glömde jag igår.

Kan informera om att ett tredagaspass till Gf införskaffades igår.
Lite taggad börjar jag bli...kanske.. JA.

Ikväll blir det enda jobbpasset för denna veckan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback