Vara full och galen!

Det här är min gay
Vi gillar donken och
Jag saknar han redan!
<3



Okej nu är det så här att jag har jobbat som en tok. Är helt slut i hela hjärnan. Kan inte ens minnas när jag sov ut riktigt länge..
I vilket fall så jobbade jag både kväll och natt igår sedan for jag hem till Pk's tomma lägenhet för att sova, för er som inte vet så är han på g till urkult, det var ensamt men jag slocknade på dirren.
Nettisen ringde och väckte mig tolv och då begav vi oss på en resa till Alnö där vi stekte och badade. Vi passade även på att träffa Katja och spenderade dagen med att prata gamla minnen och planera för framtiden.

Det jag annars kan berätta är att imorn far jag och Emelie upp till östersund för att ta en bra plats på campingen och på torsdag kommer folket.
Det är Storjöyran jag snackar om, den festivalen som vi ljustabor planerat att åka till flera år i rad och finally!

Nu ska jag sova så jag kan sova ut imorn.
Vi hörs på söndag alla läsare.

Sup lugnt i sommarvärmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback