My name is Camme and I'm from sweden

Livet leker.
Igår for jag hem till Ljusta och familjen kom hem från Öland.
Tog med mig mördarhunden och begav mig till Pappo.
Linus kom dit och vi satt ute och snackade skit och bara tog det lugnt.
Var även en galen katt där som antagligen inte var rädd om livet eftersom hon skulle fram till Mira hela tiden.
Nära att jag blev ivägdragen ett tag men bara för att jag är så stark så fick jag stopp på henne.
Man måste vara stark när man bor i Ljusta för det är Västernorrlands farligaste förort!

Nu sitter jag vid Pattes datta!
Min är typ död i batteriet, går inte igång alls..
Håller på tvättar våra kläder och snart ska jag även äga han på GH.

Laters!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback