Ladykiller

Dagen har spenderats på stan.
Köpte en klänning och en T-shirt inför Gatu Festen. Har ju inga kläder som jag gillar längre :/
Såg även att jag egentligen borde begett mig till jobbet för jag hade kollat fel och trodde jag skulle jobba natt men så var inte fallet. Iaf så fick jag ge bort mitt pass till Linda som är en räddande ängel!

Har annars spenderat kvällen på bilbingo med mamma, syster och Katja.
Jag vann inget och Katja vann tusen kronor den slynan!

Har nyss suttit och pratat med Lajnus och Katja och bara chillat.

Håller på att tvätta Pk's kläder bara för att jag är så jävla snäll!
Vore det inte för mig skulle han få gå kalsonglös och det vågar jag inte riskera.

Och Amanda: Klart jag mår fint ;) Lär ses på GatuFesten right?

Nu ska jag fortsätta tvätta sedan ska jag bege mig till Katja för att hänge där och hämta min tretång :)

HEJDÅ
Slynan Vann!
Kommentarer
Postat av: amanda

;) Lär ju ses! Ja ringer dig ;)

2008-07-02 @ 11:04:50
URL: http://roxicc.publishme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback