Here it goes

Godmorgon världen!

Fick nyss ett samtal från min kära kusin Katja. Hon sitter på en buss påväg ner till sthlm för att än en gång åka kryssning. Tror ni man blev dåligt sugen nu eller? Ja själv ska man ju spendera både kvällen och natten på postterminalen så att alla människor får sina brev i tid. Tur att man får bra betalt.

Ska ta och samla krafter så jag kan göra mig lite frukost och sedan ta en dusch.

En bra sak som Katja berättade var att man nu fått ihop alla pengar till att få hem Pierres kropp.
Underbart.

Nu ska jag som sagt samla krafter

Tjing
Kommentarer
Postat av: Lina

Dom hade vell bara fått ihop 55 000 kronor? :O Eller stog det fel i tidningen? :P

2008-07-26 @ 01:50:57
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback