End of story

Då var den tredagars festen över för i år och vi förbereder oss för storsjöyran.
Jag kan säga att just nu är klockan tolv och för ungerfär 24timmar sedan låg jag på backen i ett öltält. Poliserna tog mig och jag fick åka in med polisbil till stationen där det var överfullt tack vare GF.
Tacka för den!
Fanns ingen fyllecell ledig så jag fick mest sitta på ett golv och kolla på galna människor.
De även tvingade mig att ta av mig BH:n och på toan.. Ja där stod dom bakom en sån där stor spegel och tittade på en när man kissade.
Kanske inte ett så lyckat avslut men jag och Katja hade kul innan iaf.
Vi drack öl och diggade musikpoliserna.
Jag lurade henne igår. Sa att Pk skulle komma och möta mig så att hon kunde gå till Otto.
Vet att hon aldrig skulle lämnat mig ensam annars så känn dig inte skyldig Katja.
Ni vet hur jag är. Måste testa allt och liksom polisbilsgrejen var något nytt.

Ja då var klockan 24 så man kanske ska börja klä på sig och tagga för att jobba..Även fast jag vet att jag nog inte blir mer taggad än så här.
Lär dra hem hit till min fina neger och sova imorn.
Orkar fan inte bege mig till ljusta på dirren.

Ha en bra kväll folket!

Jag kan ju önska er en Godnatt fastän min natt bara tagit sin början.
Kommentarer
Postat av: katja

FAN CAMILLA!!! du ljög för mig din slyna!!!

känner mig ju hur skyldig som helst nu ju!! vafaan hahahah

men kul hade vi!

var det många kända ansikten på polis stationen eller? :p

2008-07-07 @ 13:52:16
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback