Dunka mig gul och blå

Sitter här och lyssnar på förra årets sommarplåga.
Underbart somrigt väder idag! Hoppas det håller i sig bara för jag har tänkt dra ner på stan för att njuta i solen.
Var planerat att det skulle bli fest ikväll men så blir det inte.
Efter lite uppdateringar om läget så är det nu bestämt att jag ska hem till Ljustadalen och passa min lillebror och hunden.
Får ju betalt och så fattig som jag är just nu.. ja det var inte lätt att säga nej så det blev ett ja.
Min slyna arbetar hela helgen så där har jag typ inte mycket att göra. Eller jag jäser mest när jag är här vilket är det jag gillar att göra mest så jag ska inte klaga!

Har även bokat en tid hos frissan. Igår kände jag verkligen hur äckligt tråkigt mitt hår är!
Ska klippa det kortare och färga det i fräna färger på fredag.
Yey!

Nu ska jag ta och duscha.
Är sådär äckligt kladdig efter natten. Slibbigt och snuskigt, precis som det ska vara.

Tjing
Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan få gratis biobiljetter genom att besöka olika sidor. Nämligen http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 värt en titt.

2008-07-19 @ 11:54:27
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback