When I grow up

Godkväll bloggfolket!

Kan lova att jag var sliten imorse. Jag hatar verkligen att jag blir så fruktansvärt äckligt bakis varje gång jag varit ute. Ja jag som inte ens var taggad på att festa. Det blev så att jag köpte en halvliter Hb av Malin, jag som egentligen inte ska dricka sprit. Vart sedan förfest i Emelies nya lägenhet inne i stan med en massa tjejer. Riktigt mysigt vill jag lova. Vi vandrade sedan in till stadshuset där det var sjukt mycket folk. Det var riktigt roligt fast på slutet så tappade jag bort alla så då vandrade jag hemåt.

Jag sov i soffan inatt eftersom Pk skulle upp och jobba så ville jag inte störa honom mitt i natten. När han klev upp imorse var jag fortfarande full vilket inte är en bra start på dagen. Fick gå och lägga mig i sängen för att sova av mig ruset. Åkte sedan in till stan och mötte Katja. Vi handlade massor med mat och gotta och sedan var jag lite lyxig av mig så jag betalade en taxi från stan och hit. Vi käkade minipizza och kikade på hockeyn. Timrå vann och vi ligger nu på en slutspelsplats. Underbart! Vi har ätit kycklingfilé och kroketter och massor med mumsig sallad och kikat på körslaget. En helskön jäsfredag måste jag få säga.

Nu är jag galet mätt och har nyss följt med Katja en bit på väg mot stan. Hon skulle nämligen hem till sin penis så nu ska jag passa på att slita min egna penis från hans datta så jag kan få kramas. Det tycker jag om.

PUSS


För att jag känner mig typ såhär sliten idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback