What a catch

Godmorgon!

Sitter just nu och har lite ångest över mig själv. Saken är den att jag egentligen borde befinna mig på skolan just nu men när jag vaknade vid sju så kändes det som att mina inälvor var på väg ut ur magen. Det börjar kännas bättre nu när jag klivit upp men jag är endå lite rädd att jag är sjuk eller något. Igår när jag vaknade på morgonen hade jag ont som fan. Mådde illa och magen värkte. Var upp på toaletten och märkte att jag blödde lite. Tro nu inte att det var min mens. Jag är ganska duktig med mina p-piller och jag vet nog vad som är mens och inte. Dessutom var det endast det där blodet som kom på morgonen. Idag har jag haft ont och jag blir alltid lite rädd då man får tanken att något är felande. Genom att sova så slipper man tänka så himla mycket, dessutom är det ju skönt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den här dagen. Jag ska iväg och jobba senare ikväll men det är klockan 18.00 så fram till dess får jag väl kika på tv eller så.. Imorn ska jag träffa Malin på stan iaf. Jag kan ju tagga lite inför det eftersom jag tycker det ska bli väldigt roligt. Det var länge sedan jag träffade den slynan. Katja skulle kanske också med. Hon är en superslyna men jag älskar henne otroligt mycket.

Nej jag kanske ska försöka äta lite gröt eller något.. lugna magen.
Cancermagen.

Bye
Kommentarer
Postat av: Anonym

EEehhheheeeh see you tomorrow <3<3<3<

2008-12-16 @ 01:35:36
URL: http://malinhockert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback