Tjorven

Hejsan.

Jag måste ta och erkänna att jag nyss klivit upp ur sängen. Egentligen skulle jag ja min sista skoldag idag innan lovet men den var uppe på Norra och jag menar.. ta sig upp till det berget känns inte direkt lockande. Pk straffade mig igår kväll genom att ha ett indrag på pussar och penis. Han tycker att jag är så lat men ska sanningen fram så är han lika lat.

Igår så var vi ute i Birsta och han köpte några julklappar och så åt vi självklart på donken. Vad annars liksom? Pk sa att om jag var en snäll flicka så skulle han köpa godis innan vi skulle åka hem. Tror ni jag var dåligt snäll då eller? Kan lova att jag suttit och mumsat godis hela kvällen igår.

Idag så kommer det nog inte hända mycket. Ska hämta ut en biljett till juldagen. Festen på stadshuset ska inte missas kan jag lova! Och så ska jag arbeta ikväll. Härligt värre, svenska folket, ni är inte dåliga på att skicka julkort. Jag är så less på dessa julkort så jag skulle kunna spy.

Nej nu ska jag mumsa i mig godis och mjölk, nyttigare frukost får man leta efter.

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback