The water runs with a hope of new life

Hejsan.

Är det bara jag som tycker att veckorna bara rusar förbi? Ibland blri jag lite rädd över hur otroligt fort tiden faktiskt går. Det var inte länge sedan man gick i högstadiet och slapp allt ansvar som man har idag. Det skulle vara skönt att vara yngre igen men samtidigt tycker jag om att ha mina egna friheter. Det är ingen som kan bestämma åt en längre men det är ju det som gör att man måste ta ansvar för saker och ting. Jag är glad att jag slipper gå ensam genom livet. Med Pk vid min sida är det inte så svårt att fatta beslut. Hade jag inte haft han så hade jag antagligen varit en annan människa idag. Jag tror jag hade fattat mindre kloka beslut och vandrat på en helt annan väg i livet.

Kan berätta att Pk blev morbror igen igår. En liten flickbebis som heter Tindra ploppade ut ur hans storasyster. Kan tänka mig att hon kommer blir en sötnöt eftersom deras andra barn Alexander är ett riktigt charmtroll!

Idag så har jag bara slappat. Mer än vanligt faktiskt. Man måste göra det när man vet att man ska jobba både kväll och natt. Blir till att infinna mig på postterminalen 18.00-22.30 och sedan 01.00-06.00.
Inte direkt jättataggad men jag fokuserar på pengarna och vet att jag kommer jobba med roliga brevsorterare ikväll.
Försöker komma på vad jag ska laga för middag. Inte så enkelt då jag inte orkat gå i den här halkan till affären. Om endå snön hade kunnat stanna kvar. Blask är inget för mig.

Nej nu ska jag tvinga min pojkvän att fatta ett beslut om maten.

PUSS
Kommentarer
Postat av: Lina Tallberger

Jaa visst är mössan fiiin :)!



Yeas vi ska också fira där, det kommer bli precis som när vi var små :) Jätte myyys!!

2008-12-18 @ 20:18:28
URL: http://linatallberger.webblogg.se/
Postat av: Lina Tallberger

Näe det gör vi inte, jag har knappt pengar till andreas julklapp så dont worry ;) haha!

2008-12-19 @ 00:32:33
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback