Not forgotten

Godkväll på er alla!

Sitter just nu alldeles nyduschad i soffan. Fick skjuts hem från jobbet idag vilket var härligt eftersom det är 10 minusgrader och jag frös som bara den när jag vandrade dit. Har ägnat lite tid till att plugga och nu tänkte jag laga lite ägg och korv som jag ska ha till matlåda imorgon. Imorgon är det skola som gäller och sedan jobb igen. Om man endå kunde få pengar för att bara vara. Jag skulle förtjäna det!

Måste berätta lite om min morgon. Jag vaknade av att Patriks klocka ringde. Jag hade hemmastudier idag men han skulle ju iväg till jobbet. Vi börjar kramas och mysa sådär som man gör på morgonen. Så frågar jag han "Erkänn att du inte är sugen på att jobba nu?". Och så är han så söt och svarar "Jag vill bara ligga kvar här i sängen med dig och mysa hela morgonen". Så var han sådär galet morgonsöt med blöta ögon och ruffsigt hår. Tror ni jag släppte iväg han till jobbet? Klart jag inte gjorde. Vi låg i sängen hur länge som helst och kramades. Jag älskar kramar! Kanske att jag ahr skrivit det ett antal ggr men jag är helt beroende av hans stora famn.

Nej nu måste jag börja med matlagande så jag kan hoppa i säng. Imorn blir det inte till att ligga kvar i sängen kan jag lova.

PYSS

Kommentarer
Postat av: Lina Tallberger

Hehe ja jag vet, fick också min av mormor ;)

2008-12-10 @ 16:06:49
URL: http://linatallbeger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback