Lovelylove

God morgon!

Tänk att det redan är måndag. Herregud och jag som har en massa skoluppgifter att göra som jag inte orkat ta tag i än. Tur att man slipper skolan fram till den 12e. Sedan har jag bara 10 månader kvar av min utbildning. Skönt som tusan.

Igår så sov jag som vanligt länge och sedan diskade jag lite innan jag kom på att vi borde äta bite line. Pk tyckte om min idé så igår blev det fetmat och sedan bar det iväg till jobbet. Var lite segt att vara tillbaka efter att ha varit ledig hela julen men vi hade roligt som tusan. Jobbade till sex imorse och jag var helt död när jag kom hem. Var ett tag sedan jag var vaken hela natten. Jag är liksom världens sömntuta så jag brukar inte lägga mig alltför sent.

Meningen
med igår var också att jag skulle hälsa på Christoffer, min bror, med mamma carro och ina men jag orkade inte. Känns så fult att åka dit ibland. Allt är så falskt på något sätt så igår ville jag slippa. Mamma skickade dock en bild på honom. Han är så otroligt stor. Kan ni fatta att han är tio år? Jag har ju inte sett han på ett år heller så det är väl inte så konstigt att jag blir chockad.

Nu ska jag ta och kliva upp  och klä på mig. Börjar jobba klockan sex så det är skönt om man hinner piggna till. Btw, jag har sjukligt ont nere i svanken. Skulle kunna dö. Måste tvinga Pk att massera eller liknande.

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback