Kramar är den bästa problemlösningen

Hejsan gott golk!
Kanske ska ta och berätta lite om helgen som varit eller vad säger ni?

Fredagen spenderades hemma och så kom Patriks snälla kompis Jonas hit till Sundsvall. Jag begav mig ner till stan och mötte honom och sedan spelade vi alla tre massor av spel. Det blev lbp och GH3. Ashärligt enligt mig. Vi tog även och svullade massa och kikade på Saw5 som var helt okej enligt mig.

Lördagen började med en fika på stan. Efter det begav jag mig med Katja hem till henne där vi färgade hår och dunkade musik. Vi gjorde oss klara för en partykväll och sedan började folken att komma. Jag blev dragen ganska fort vilken jag förstår eftersom jag knappt dricker längre. Fulla och glada så drog vi in till stan och Bk. Det blev massor med drag och en del drinkar inhandlades. Vi firade ju faktiskt min 19års dag och hela kvällen hade kunnat blivit sjukt lyckad om det inte vore för att jag helt plötsligt ser hur en massa ,hmm.. får man skriva såhär.. inget illa menat, men blattetjejer slår Katja. Wtf, då måste man ju lägga sig i och jag kan lova att jag fick en hård smäll på näsan. Har sjukt ont i den och jag har även ett litet blåöga men vadå hur moget är det att dom var sju stycken mot oss två? Och grejen var den att Katja inte hade gjort något. Det slutade med att dom åkte ut.. men nu är det ju så att ena tjejen hotade med att hon kommer ta mig sedan med sina kompisar. Sure. Dock måste jag erkänna att jag inte ville vandra hem ensam så Pk och Jonas kom snällt och mötte mig. Vi gick till Subway och handlade mackor sedan for vi med en taxi hit. Gudars vad jag pratade med taxichauffören. Massa svammel och han bara skrattade.

Idag har jag varit på skolan. Sedan blev det sjukhuset ett tag. Min familj är inte riktigt normal och jag bara märker att alla mår sämre och sämre. Galet jobbigt kan jag lova men alla har väl sina kriser. Det gäller att kämpa vidare. Nu ska jag äta och kramas med min pojkvän för det behöver jag. Sedan ska jag jobba och få iväg mina tankar på annat håll.

Hoppas det är bra med er alla!
PYSS
Kommentarer
Postat av: amanda

vet du vilka det var? isf borde du fixa det:) idioterna alltså

2008-12-01 @ 22:20:23
URL: http://amandabergklint.blogg.se/
Postat av: malleh

Åh, vad arg jag hade blivit. Jävla blattar, tror dom är så tuffa. Helst när dom går på en med ett helt gäng. Feghoror! adhd

2008-12-01 @ 23:58:01
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback