Juldag

Godmorgon på er!

Hoppas att ni alla hade en fin jul! Jag kan berätta att det här var min bästa jul på länge. Morgonen började med att pappa kom och hämtade mig för att det sedan bar iväg hem till familjen. Vi åt dopp i grytan vilket är tradition men jag tycker inte riktigt om det så jag höll mig till julskinka jag. Efter det så öppnade vi lite julklappar och sedan for vi till farmor och farfar där pappas systers familj redan var. Vi fikade massor och drack glögg medans vi slog igång tvn för att kika Kalle Anka. Efter Kalle Anka så kom jultomten och delade ut klappar. Efter att alla paket var öppnade så blev det  slappning ett tag. Jag kan berätta att jag fått:
Nya sängkläder
Handdukar
Doftljus
En snygg tröja
En linneklänning
Pengar
Presentkort på Birsta City
Ljusstake

Jag tror det var allt. Jag är nöjd eftersom jag inte ens hade önskat mig något speciellt. Av mamma så ska jag få handla på kryssningen vi far på den 27e Januari. Av Pk har jag inte fått  min julklapp än men han säger att den borde komma på måndag så jag antar att han beställt efter något. Spännande!

Av
mig fick Pk wow-gubben som ni säkert sett i det förra inlägget och så fick han 15stycken 3pack kinderägg och en snygg tischa.

Den här dagen ska jag egentligen vara svintaggad på att dra ut och festa men här ligger jag i sängen med datan i knäet och har världens mensvärk. Har ingen alkohol heller eftersom jag alltid glömmer bort att systemet har stängt på juldagen. Vi har en flarra Whieskey i kylen men jag klarar inte av att dricka snusk. Jag vill ha öl eftersom det alltid ger mig bra fyllor då jag slipper bli sne eller kräkas. Får se vart den här dagen för mig. Har ju liksom redan köpt en biljett till stadshuset ikväll för 150kronor. Som det känns nu så stannar jag kvar här i sängen och njuter av livet.

Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback