I'm scared

Goddag folket!

Min morgon har spenderats på komvux. Vi har förberett vår redovisning som min grupp ska ha imorgon. Den ska vara 40minuter så vi har haft en del att göra och det har varit en del tjaffs i gruppen kan jag lova. Nu är jag äntligen färdig med min del så jag behöver dock inte oroa mig över någonting. Har hunnit med en fika med mamma idag. Så mysigt att sitta på cafét och slurpla lite kaffe och käka en brownie. Mums!

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu. Ska jobba ikväll så jag kommer väl få duscha ikväll..man blir svettig på mitt jobb ibland. Inget slappjobb där inte. Nejnej, man får slita som ett djur. Jag är så frusen av mig just nu så en riktigt varmdusch ska bli härligt. Behöver nog avreagera mig lite också..

Jag vet inte vad det är med mig men det känns helt plötsligt som att hela världen fallit in i värsta brösthysterin. Sure thing. bröst har väl alltid varit något som disskuteras men det känns som om att det går lite till överdrift. Förfan kvinnor brösten är inget som hela världen behöver se. Jag vet väl kanske inte direkt hur det känns att vara supernöjd över sina tits heller så egentligen kanske jag borde hålla inne med allt. Mina tits är iaf mina.. och Pk's sedan att jag kanske skyltat lite med dom för kompisar någon gång det spelar väl ingen roll men inte fan är mina bröön till för allmänhetens beskådning. Jag är så less på alla dessa tuttar.

Nu ska jag ta mina strutbröst och kliva in i duschen innan vårtorna lämnar kroppen.. Ja det är så kallt. Dom ska få en härlig massage och tyvärr bjuds det inte på någon bild. Dom bilderna tar Pk så fint hand om för han är den enda som behöver njuta av den synen.

PUSS OCH BRÖST
Kommentarer
Postat av: katja

jag vet, dom var så himla grymma igår! såg du matchen ? =)



vad ska du göra i helgen ?

2008-12-12 @ 13:47:37
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback