I'll always have you

Godkväll folket!

Som jag tidigare skrev så har den här dagen  varit fullspäckad. Redovsningen imorse på skolan gick hur bra som helst och direkt när jag var färdig fick jag springa till bussen. Skyndade att ta ut pengar och drog vidare till Taurus.
Hade ju planerat att jag ville ha min tatuering i färg men han som tatuerar sa att man ska börja göra dom utan färg och ha den ett tag. Om jag sedan vill lägga på färg så är det ju bara att boka igen. Man kan ju liksom inte ta bort färg om man väl gjort det och det är tydligen lättare att ledsna på färg.
Jag är i vilket fall helt super nöjd! Jag tänkte vara snäll att bjuda er på en bild men nu har ju jag en kass mobilkamera så ni får ha lite förståelse. Bilderna blir ju väldigt oskarpa men ni får se motivet iaf. Vissa av er får ju förmånen att se den irl.

Efter taurus for jag hem och sov två timmar. Alltså jag var sjukligt trött. Somnade lite då och då medans han tatuerade och jag menar hur normalt är det att somna när någon sticker en nål i ens hud? Dock gör det väl inte direkt dödligt ont men endå. Efter två timmars sömn klev jag upp och har spenderat någon timme i Birsta med gullefjunet.

Nu har jag nyss kikat Idol och jag är så besviken över att Alice tog Robins plats. I början tyckte jag att han bara var snygg och inte kunde sjunga men hallå?! Killen har ju utvecklats hur mycket som helst. Besviken är jag över det och att jag har missat en hel natts sömn och hållit igång hela dagen gör ju inte saken bättre. Jag ska nog kila in och krypa ner i sängen.

Imorn kommer Pontus så jag ska vara barnvakt. Han vill käka pizza och han ska "ta med sig jättebra filmer så vi kan kolla film hela kvällen" Han är söt min lillebror. Tycker om att jäsa som sin syster. Tvättstuga har jag imorn också.. blä men det måste ske.

Ha en härlig fredag folkz!


F´låt för den kassa kvallen!
Kommentarer
Postat av: malleh

ÅH så söt den blev! Hoppas på att du fyller i den i färg :)

2008-12-05 @ 23:33:34
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: malleh

Jaa, åk dit och shoppa! Även att dom har typ fem stycken H&M mitt i centrum, haha. Du borde åka dit efter jul, fetaste rean dom kommer ha då! <3

2008-12-07 @ 01:59:49
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback