Handlake village

Hej hallå!

Har kommit hem från mys på stan med Malin, Ida och Katja. Självklart blev det en kycklingsallad på Coffe House. Finns inget ställe som har mumsigare sallad än dom. Har även kikat ut en julklapp till Pk, Katja och Malin vet vad det bli. Det kommer iaf bli en del av julklappen. Måste hitta något mer roligt men jag är nöjd över att överhuvudtaget hittat något till killen som inte vill ha något.

Just nu sitter jag och är besviken över mig själv. Missade att takidas nya musikvideo kommit. Just nu sitter jag och kollar på den om och om igen. Att man kan vara så snygg som Robert Petersson och att man kan ha så underbara texter som dom har är för mig otroligt.

Ska möta Pk på stan halv fem. Vi ska till Birsta och handla lite mer julkappar.

Puss

Bjuder på takidas mysvideo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback