Fields of gold

Godmorgon!

Tänk att det redan är söndag. Tiden går så otroligt fort just nu. Jag får nästan lite ångest för att livet rinner förbi i det här tempot! Igår så kom Pontus och jag har spenderat min lördag som barnvakt. Vi käkade pizza och spelade massor med spel. När han hade somnat igår så passade jag och Pk på att smyga in i duschen och mysa lite. Jag har kommit fram till att jag älskar att duscha med honom. Det är så mysigt att bara stå där och bara vara.

Jag brukar tänka på en sak. Nu ska jag försöka dela med mig lite av mina tankar här.. Vart skulle jag ha varit i mitt liv just nu om jag inte hade träffat Patrik? När jag tänker tillbaka i tiden och går bakåt ett och ett halvt år så var jag ju väldigt nere just då. Det var så mycket som var jobbigt med min syster och så och det festades väldigt mycket. Sedan kom datanörden som tog tag i hela mitt hjärta och han fick mig att må så himla bra, han får mig fortfarande att må så himla bra. När jag fick reda på allt det jobbiga om familjen ,som jag inte kan skriva här, så  var han verkligen en stjärna. Trots att jag ibland inte orkade något alls utan bara ville ligga där i sängen så fanns han där. Och på nätterna så spelade det ingen roll hur tidigt han skulle upp och jobba dagen efter. om jag låg och inte kunde sova så fanns han där med mig. Jag vet faktiskt inte hur mycket jag hade orkat gå igenom om jag inte hade haft han? Han är verkligen det bästa i mitt liv och varje gång han kollar mig i ögonen och säger föralltid så vet jag att det inte finns någon annan i hela världen som kan ta han ifrån mig.


Pontus väckte mig imorse. Jag har planerat att vi ska dra ner till stan så jag kan kika lite efter ett nytt duschdraperi och lite julklappar. Tatueringen blev ju billigare än jag hade planerat så nu har jag råd att spendera lite. Ska ta en titt i kokboken nu och komma på vad det ska bli för middag. Känner att jag vill kocka som en gud idag.

Prupp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback