Decode

Hejsan

Idag är det Lördag och jag blev härligt väckt av min mysiga pojkvän. Finns inget skönare sätt att vakna på än att bli gosad. Har precis satt i hårfärg på min Pk och mig själv. Blev så less på det där röda. Det bleks liksom av sig själv hela tiden så man måste verkligen färga det hela tiden. Skulle nog funkat bättre om jag orkat använda bättre hårprodukter men sån är inte jag. Svart känns även lite mer som jag.

Idag så ska vi bege oss till mina föräldrar för att äta middag där. Först hade jag tänkt bjuda hit Katja och Otto på lite godmat och tv-spel men kanske kan vi ta det imorgon eftersom det endå är jullov? Hör av dig till mig när du läser det här slyna! Pappa var så snabb med att ringa mig imorse, jag tror han saknar mig. Och så är det ju alltid lika roligtatt träffa Pontus eftersom han blir så glad.

Nej nu ska jag ta och diska innan jag måste hoppa in i duschen.

Ha en härlig lödag folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback