Caution

Hallå Hej Godmorgon!

Jag måste bara få berätta om min gårdag. Efter skolan som slutade vid tolv så kom mamma och
hämtade mig. Vi var iväg till stan och gick och kikade på massor med butiker. Vi tog en god varm macka på City Café och sedan för vi och handlade på Ica. Vi sjöng jullåtar med Lasse Stefanz i bilen och begav oss till en ny öppnad butik ute vid fyndlagret. Hittade en sjukt fin tavla! Ni vet en sån med en stad på?

När jag kom hit till lägenheten så städade jag som ett monster och gud vad fint det är med de nymålade väggarna. Jag blir glad över att bara gå runt och se hur fint det är här inne. Tavlan sitter så fint ovanför sängen och julstakarna är framplockade nu.

Min dag idag har precis börjat och jag är ledig. Eller.. ledig och ledig.. Jag är ledig från skolan men jag ska jobba både kväll och natt så egentligen är jag väl inte så ledig. Kommer nog bli lite tufft. Sedan efter nattpasset blir det att bege sig direkt till skolan och sedan klockan 10 så ska jag vara på Taurus för att göra min tatuering! Ska bli så nice!
Nej nu ska jag göra min klar för den här dagen. Mamma kom precis förbi med bushunden så får väl se om vi far iväg och tar en fika. Pk är ju faktiskt ledig idag han med så det är lite mys.

Have a good one!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback