Can you hear me?

Hejsan!

Idag är det måndag och endast två dagar kvar till julafton. Att tiden rinner förbi så fort är faktiskt riktigt skrämmande. Sedan jag började jobba i april så har mitt liv bara rusat förbi i rekordfart. Känns ju bra att jag har ett jobb dock så jag ska väl inte klaga. Fick även hem mitt nya kontrakt från jobbet. Det är förlängt enda fram till juni så jag känner mig supernöjd. Då slipper man oroa sig för att bli utan pengar och så kommer jag ju få mer i studiebidrag från och med nästa år. Det ska bli skönt.

Idag så vaknade jag sent. Klockan ett så ringde  mamma och väckte mig så då tänkte jag att det är lika bra att jag rör på fläsket. Min syster Carro är här nu eftersom mamma skulle iväg på julbord och Carro tyckte att det skulle vara tråkigt att bara sitta hemma. Skönt för mig att ha lite sällskap också. Pk jobbar till åtta ikväll så idag blir det till att käka lite pizza.

Imorgon så måste jag ut till Birsta. Blir säkert jävligt roligt att ge sig ut imorgon med resten av Sundsvall men det är ju så att det är löning imorn så då ska jag inhandla de sista julklapparna. Pk fick en del av sin julklapp igår. Kan berätta att det är en stor wow-gubbe som dom haft som reklam utanför Game. Han sa lite på skoj sådär att han ville ha den när vi var på stan. Var ner och fixade den igår och gud vad han skrattade när jag kom hem med den. Den var så stor så jag orkade liksom inte hålla på och slå in den och så. Sedan imornkväll efter att det ska vara färdigt med allt handlande så måste jag arbeta. Jobbar till 23.00 sedan lär det bli hem och sova direkt. Pappa ska komma och hämta mig på jualftonsmorgonen och sedan ska han hämta Pk klockan 18 från hans jobb. Ska bli mysigt att fira jul med min pojkvän i år.

Nu ska jag ta och sminka mig lite eftersom jag känner mig som en tattare.

Puss

Här är jag och en del av Pk's fina julklapp!
Kommentarer
Postat av: My

haha vilken julklapp!

2008-12-22 @ 23:26:38
Postat av: katja

haha, du är rolig du, vad fick du göra för att få den då? :D

2008-12-23 @ 00:37:40
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback