After the rain

Hej!

Jag har nog varit tröttare än tröttast idag. Skola är ju egentligen inte min grej men vad gör man inte för att kunna få ett roligare jobb än det man har? Plugga har väl inte alltför många dött av.. än.
Efter skolan så blev det en fika med mamma och sedan så planerade jag lite inför en våldtäkt av min fina pojkvän.

Eftersom mina planer var så fina så bad jag mamma skjutsa hem mig efter fiket. Hon fick lite bullar och sedan for hon. Jag klev in i duschen och drog en kroppsrakning och tog på mig fiiiina underkläder och sminkade mig lite halvt slynigt. Beställde pizza som skulle komma en speciell tid och sedan så väntade jag. När min fina Patrik kom hem så blev de brutalt men nu ska vi inte gå in på för mycket detaljer. Kan berätta att det var awesome!
Pizza på sexet och kvällen kan liksom inte få en bättre start.

Nu ska jag ta och slappa ner mig i soffan. Imorn är det hemmapluggande och tvättstuga som gäller. Dags att tvätta alla sängkläder och handdukar.

Bjuder på en ny bild av min tatuering. Denna har lite bättre kvalitet än dom andra så enjoy!

PYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman!!



fan vilken snygg tatuering altså!! avis nu!!!



älskar dig

2008-12-08 @ 21:25:28
Postat av: katja

tack gumman!



snygg tatuering, jag är avis som fan!



lskar dig!

2008-12-08 @ 21:26:56
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: Lina Tallberger

snygg som sjutton :)

2008-12-11 @ 23:17:24
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback