17 månader

Hej hallå godmorgon!

Idag är det lördag och jag är vaken inte alltför sent. Känns bra att jag blivit bättre på att inte sova bort dagarna.

Igår så var jag i skolan och hade redovisning. Alla grupper hade så långa redovisingar så när man for därifrån så var man helt död i huvudet kan jag lova. Mötte min prins på stan och så var vi och handlade mat. Han skulle få bestämma vad vi skulle käka för fredagsmiddag. Ni vet på fredagar så tycker jag om att ställa mig och laga mat som tar lite längre tid. Gärna kött eller något sånt. Hans önskemål var i vilket fall pannkaka. Rolig fredagsmiddag. Men eftersom han är så söt så kunde jag inte säga nej och det faktumet att jag inte tycker om pannkaka kunde ju inte hindra mig från att föda upp min pojke.
När vi ätit middag så begav sig Patrik till några arbetskamrater för att lira tv-spel. Mina slynor Pappo och Emelie kom och vi kikade på Idol och svullade en massa. Sedan ville dom se på Saw5 så jag offrade mig och såg den fast den för mig redan var sedd.

Nu har jag nyss klivit ur sängen. Har legat och myst som fasiken med min Patrik. Det är faktiskt vår 17månaders dag idag. Kanske inte något speciellt att fira men jag tycker endå att det är speciellt så den här dagen ska vi spendera med varandra och vi ska äta gott och ha en massa mys. 17månader har gått otroligt fort och vi har hunnit med en del motgångar på vägen men för det mesta har jag verkligen njutut av tiden. Jag blir så förvånad när jag tänker på att det här är mitt första riktiga förhållande och endå känns allt så enkelt. Kan ju vara för att både jag och min snorre är så lika varandra. Slappa som fan och helt otrolig humor. Sedan så vet jag att han älskar när jag springer runt naken här i lägenheten. Lika mycket som jag älskar att han brukar ställa sig och göra helikoptern lite då och då och sedan komma och daska penisen i mitt ansikte. Vi har så roligt tillsammans.

Nej nu ska jag övertala min neger att det är kinamat som gäller idag.

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: katja

hahah, jag sjung den för otto igår också! och berättade att vi mobbat henne! haha!



grattis till 17 månader älskling, när blir det barn och körkort då? ;) ahah

2008-12-13 @ 22:53:58
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback