Upp o Hoppa

Godmorgon världen!
Igår var jag sjukt trött efter kvällens arbete. Vet inte hur jag kunde känna mig så totalt sliten men när jag kom hit så gjorde jag varma mackor och sedan gick jag och hetnosen och lade oss.
Den stackaren försov sig även imorse. Själv har jag ju nyss vaknat så jag ska inte klaga.

Det är fredag idag. För en vecka sedan var jag inne på min tredje supardag i östersund men just nu är det bara så att jag inte vill komma in i det där med att supa för mycket.
Min pojkvän har kommit igång med Sundsvallslivet och ska ut ikväll. Eftersom jag har lägenheten för mig själv har jag passat på att bjuda in Pappo och Emelie för en mysig filmkväll!

Ska leta upp lite bra filmer nu bara :)

Tjing
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback