Tracking treasure down



Tog lite tid att somna igår. Är så glad att jag för det mesta slipper somna ensam. Det är så mysigt att sova med någon man tycker om.
Har för mycket att tänka på just nu känns det som..
Även fast jag inte behöver oroa mig så är jag som ett pms monster.  Jag känner mig illamående, ful och som att man skulle kunna gråta av minsta lilla..
Vaknade när min sötbajs klev upp imorse men sedan somnade jag om hur hårt som helst.
Telefonen ringde vid halv elva och det var ingen annan än min fina "svärfar" som han kallar sig. Han ville komma och hälsa på så jag klev upp och gjorde kaffe.
Ser ut som en tattare och han inte göra mig klar innan Patriks pappa, syster och hennes kille plingade på dörren.
Blev en del kaffe och lite sällskap.

Nu måste jag få huvudet att fokusera på något.
Mår lite illa efter allt kaffe men nu måste jag vika tvätten från igår och sedan dammsuga här inne eftersom det är så smuligt på golven.

Ikväll ska jag jobba, imorn ska jag jobba..
Jag som ville på lyset och ha brutalt roligt med kompisar men nej.

Alkohol löser endå inga problem här i världen.
Levt och lärt.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback