The story of the impossible

Spenderade natten med att arbeta.
Gick faktiskt snabbare än jag först trodde.. nätterna brukar vara odrägligt sega så det är alltid skönt när tiden rinner iväg.
Ska jag vara ärligt så tror jag att jag behövde det där jobbpasset inatt. Hade så mycket att tänka på så då är det skönt att få göra något.

Idag har jag varit på stan med min älskade Katja. Vi har kikat runt och hållt oss ifrån att spendera för mycket pengar. Blev dock en superfin tröja från Vero Moda och så blev det lite utrustning till köket.
Var skönt att träffa min böna och prata lite skit och bara vara.
Det ska inte få gå så långt till nästa gång kan jag lova.

Nu känner jag mig mest bara trött. Jag och Pk började precis att tvätta och snart ska jag väl laga lite kycklingfilé.

Ska kanske ta en dusch.. det känns som att det är en såndär fuldag då det inte spelar någon roll vad man gör för det känns endå inte bättre.
Sedan vill jag bara veta vad som händer med allt?
Jag har alltid velat haft en normal familj.

Tjing
Kommentarer
Postat av: Malin

Jag finns här om du vill prata.

2008-08-27 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback