Now show me heaven!

Gårdagen spenderades i Ljustadalen.
Lite med Katja och mycket med Malin.
Jag och Malin satt mest och tog igen allt gammalt och nytt som man inte hinner med nu när man knappt träffas.
Det var mysigt och bra.

Nu har jag tagit med mig lite saker hit till Patrik. Tänkte fixa lite mysigare i hallen och hoppas på att han inte kommer mörda mig när han kommer hem.
Har varnat han iaf och sagt att om han blir sur så kommer jag att puppa på allt som går så jag hoppas han sköter sig.

Nu ska jag börja med min lilla renovering och sedan blir det till att bege sig till postterminalen eftersom jag jobbar ikväll.

Tjing!

Kolla vad bajs jag är! :D

Kommentarer
Postat av: sessah

Hej, du missar väl inte tävlingen som jag har i min blogg då du kan vinna löshår värt 1000 kronor. Gå in och kommentera så mycker som möjligt då du får större vinst chans.



lycka till :D

2008-08-07 @ 16:05:58
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: amanda

du är så sööööööööööööt :))

2008-08-08 @ 16:06:29
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback