Nightmare

Har ni någon gång drömt en dröm som är så äckligt verklig att man mår dåligt när man vaknar?
Hatar såna drömmar och inatt hade jag en..

Drömde att en tjejkompis som Pk har som heter Malin kom hit till Sundsvall. Hon var jättetrevlig och vi planerade utgång tillsammans alla tre. Jag for hem till Ljusta för jag tänkte att de kanske ville spendera tid ensamma.
Mot kvällen så ringde jag min Malin från Ljusta bara för att prata lite. Jag sa till henne att jag hade en så konstig känsla i kroppen, det kändes som att Patrik skulle såra mig och jag frågade henne hur jag skulle klara av något sånt?
Efter samtalet med Malin så ringde Pk. Han sa att det inte blir någon utgång. Jag blev besviken och sa att jag var ju astaggad och Malin som var hos han då? Ville inte hon ut?
Då sa han till min förvåning att hon hade åkt hem för att han skulle träffa någon annan.
Jag kännde hur hela hjärtat och magen drog ihop sig och jag bad han upprepa sig.
"Jag är med någon annan, du kan komma hit och hämta dina saker, gör det när jag inte är hemma så jag slipper träffa dig".
Jag bestämde mig för att inte gråta. Han förtjänade inte att jag skulle gråta. Så ringde jag Pappo och då kom tårarna.
Det gjorde så ont!
Det slutade med att jag stod utanför dörren till hans lägenhet och vågade inte öppna för i mitt huvud hade jag bilder av han och den där tjejen som var smal snygg och lång som han träffat, bilder av hur jag skulle mötas av att dom hade sex.
Då vaknade jag.

Vet ni hur otroligt skönt det var att vakna?
Jag grät när jag vaknade.
Patrik frågade mig vad det var och jag sa att jag hade en mardöm där han lämnade mig så brutalt.
Han sa att det aldrig lär hände sedan så låg han där och höll om mig tills jag somnade igen.

Hur skulle jag seriöst klara mig utan den människan?
Han är mitt allt

Kommentarer
Postat av: Linis

neeeee huga vilken hemsk dröm :-( fick fan tårar i ögonen!

2008-08-19 @ 21:51:27
URL: http://linatallberger.webblogg.se/
Postat av: alix

naj, jobbig dröm! brukar också drömma sånna ibland, men det slutar alltid med styckmord eller liknande på den stackars flickan. hähu!



& så vill jag sägä dä att du är riktigt fin!

&&&&cock att ni två ser ut att passa jätte brao(:

jä!

2008-08-30 @ 23:17:03
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback