Lets get it started

Lördagen lördagen lördagen.
Hade sjukt roligt!
Kvällen började med en massa jobbarfolk och massor med tacos.
Det blev en del alkohol och sedan drog vi iväg ner till krogen.
Eftersom jag inte varit där på sjukt länge så hade jag galet kul!
Minglade som en gud och träffade massor mer glada människor.
Det blev barfotavandring hem och när jag kom hit så satt jag tydligen och babblade som ett aber för pk jonas och crisso.
Tur att jag är så underhållande iaf.

Söndagen var en brutal bakisdag. Fytusan! Vänjer mig aldrig vid bakiskänslan..

Denna dagen började klockan 5. Halv sex cyklade jag iväg till jobbet och gudars vad kallt det var ute. Deprimerande.
Har handlat en massa mat och nu sitter jag och äter en burk tonfisk, det är så otroligt mums.
Blir ett till jobbpass idag så nu ska jag passa på att ta det lugnt innan det bär iväg igen.

Tjing
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback