Kisselikiss

Kan berätta att redan i lördags så började jag få ont när jag kissade.
Hatar att åka till vårdcentralen och jag kännde ju själv att det var en urinvägsinfektion. Har läst flera ggr hur man kan göra för att få bort det själv så min självkurering drg igång på söndagen.
Drack hur mycket tranbärsjuice som helst, hällde i mig citronsaft och citronte och kissade som en gnu men det gjorde fortfarande lika ont.

I onsdags på begravningen så var det ganska extremt, ville knappt dra mig till toa längre.
Direkt efter kyrkan så for jag ner till vårdcentralen där jag fick kissa på direkten och hon sa att jag hade blod och massor med vita blodkroppar i min urin, en kraftig urinvägsinfektion.
Nu äter jag min älskade medecin och känner hur livet är på väg tillbaka!

Ikväll blir det till att arbeta så mig finner ni inte ute i nattmörkret.
Imorn ska jag och sötnosen gå på Selånger marknad som ett gammalt par.


KISSKISS
Kommentarer
Postat av: Lina

Urinvägsinfektion är min största mardröm!!!! nästan så man vill ha en bruten hand istället för det ju! :-(

2008-08-16 @ 13:55:11
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback