Have you waited long?

Takidatakidatakida..
Det går inte att ledsna, det går inte att hitta låtar som innehåller samma fina texter. Det är sån enorm känsla i dom. Jag är helt enkelt totalt jävla beroende.

Fick en fin kommentar av Linisen på förra inlägget: "Urinvägsinfektion är min största mardröm!!!! nästan så man vill ha en bruten hand istället för det ju! :-("
Det fick mig att tänka på hur brutalt hemskt det är att man ska ha så lätt för att få det som tjej.
Pappo har sagt till mig att det gäller att ALLTID kissa efter sex vilket jag är supernoga med.
Ni vet känslan efter sex, man vill bara ligga kvar där och fortsätta känna sig störst. bäst och vackrast men nej då måste jag springa upp och kissa.
Paniken för den där satans infektionen får mig att trycka fram några ynka små kissdroppar för att jag ska känna mig säker.

Nog pratat om kiss..
Idag har jag köpt en mössa som jag blev otroligt kär i.
Den är sådär stor, pösig och mjuk som bara en underbar höstmössa kan vara.
Vill ni veta en annan sak? Jag har alltid varit så anti mot uggs.. Nu är jag kär!
Hittade ett par superfina på zoovillage så jag får se om jag slår till om en vecka när lönen trillar in.
Dom är så fulfina så jag blir glad bara av att kika på dom!

Nu ska jag fortsätta att tvätta.. tvättar mattor och allting idag. Känner mig som en hemmafru.
Ska även snart börja med maten. Slår på stort idag, Makaroner och Köttbullar!

Tjing!


Bjuder på en bild med nymössan..
Dock syns inte mysighetsfaktorn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback