Fylla svett och skratt

Idag är det söndag.
I onsdags annlände jag och Emelie i Östersund. Vi spenderade dagen åt att åka tåg och bygga upp tältet.
Så fort vi hade använt våra skills så började drickandet. Det var inte så mycket folk än på campingen men vi hittade sjuka folk där vi passade in och där spenderades onsdagen.

Torsdagen så var det stekande värme. Bikinin åkte på och i solskenet så knäppte man den första ölen. Kan dock lova att jag inte mådde bra.
Vi tog en sväng förbi Linis tält och sedan så kom äntligen våra tältkompisar; Katja, Linus, Malin och Sorre.
De hade med sig stolar och bord och vårat finfina gröna parasoll, från Rusta.
Supning på högnivå den kvällen.

Fredagen var baksmälla. Dock så ska man inte klaga, solen stekte även denna dag så vi lade oss i solen och jäste med våra bärs (bärs betyder bajs på norska även!).
Kvällen var galen, folk älskade vår musik och vårat parasoll så det var alltid några man kunde snacka loss med.
På natten bestämde sig Katja och Sorre för att dra hem, dunno why? Det var ju drag!
Jag var full och föröskte köpa tre Ford i serveringen, inte lyckat, men roligt!

Lördagen var hård. Vi vaknade upp och märkte att det vi hade kvar var en av fem stolar. Inget bord. Inget parasoll och ingen stereo. wtf liksom?
Vad gör man åt sånt?
Det här var enda dagen det inte var stekande värme så vi satt i tältet och drack och senare åt kvällshållet försvann mina suparkompisar. Jag letade upp några trevliga Åremänniskor och där satt jag och sedan satt jag med några andra galningar från jag vet inte vart.
Mot natten så började det regna.
Jag beger mig tillbaka till vårat tält där folk ska pippa.
Skiter jag i, okända människor. Jag ber dom pippa tyst så jag kan sova bara.
Blev inte mycket sova eftersom Linus kom och ville ha med mig på spritjakt.
Till min besvikelse var alkoholen slut så vi begav oss tillbaka, slängde ut de okända knullarna och sedan somnade vi där med Emelie och Linda.
Malin anlände lite senare den natten.

Dagen har spenderats med att plocka ner ett dyngblött tält eftersom det fortfarande regnade imorse. Glad som fan kan jag säga att jag är för att vi haft fint väder i princip hela festivalen!
I vilket fall blev det tåget hem och jag kan lova att jag njutit av en dusch..och sex! AAAH

Finns inga bilder heller. Bara okända folk som tagit kort på mig. Eh., får se om man finner några kort senare.

Nu ska jag snart sova. I en säng! fem dagar sedan sist.

GN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback