Falling inside the black

Tröttelse!
Imorse skulle jag kliva upp kvart i sex men den där saken som skulle ringa den ringde aldrig. Jag hade tur och vaknade av mig själv och hann skynda mig iväg till jobbet.
Jobbat hela morgonen och sedan cyklade jag hem för attt sova.
Legat och sovit nu till klockan kvart över fyra sedan blev det en dusch.
Ska bege mig till stan för att handla lite ströbröd och vaniljsås, idag känner jag för att göra lite skinkschnitzel och äppelpaj.
Mums!

Blir till att slita häcken av mig idag (vilken häck) och arbeta natten.
Fyfan för fläsk.

Imorn ska jag på stan och öppna ett sparkonto.
Jag och snyggingen vill åka till åre.

Nej nu ska jag som sagt till stan.

Tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback