Another day in paradise

Lugnlugnlugn fredag.
Efter en massa vandring på stan med malin så spenderade jag kvällen i soffan.
Satt och kollade på Space Jam bara för att den är så bra och lite då och då så slängde jag några ögonkast på min Pk bara för att han så söt när han levlar på wow.

Imorse vaknade jag av att min neger kom och slängde sig på mig. Jag gjorde mig klar och åkte hem till mian föräldrar för att passa bror.
Här är jag nu alltså, mitt gamla älskade Ljustadalen.
Har varit på bio med min halvbror, hans flickvän och lillebror.
Det var mysigt!
Vi köpte med oss kinamat och jag är förvånad hur mycket vi alla har ätit. Kan vara därför min mage vrider sig på insidan?
Tacka gud för toaletten.

I vilket fall så kan man inte låta magen vila. Ska snart hälla i mig lite kaffe med pappo ute i kvällssolen.
Vi ska snacka skit och vara allmänt omogna och tjejiga.

Imorn beger jag mig till Patrik igen.
Tycker om att sova med han..
Kan vara för att han är bäst.

Kommentarer
Postat av: amanda

Du passar så jävla bra i den frisyren och färgen, keep it that way(!) pusss sötnos

2008-08-31 @ 11:26:19
URL: http://amandabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback