All summer long

Sommaren börjar ta slut..
Det kan inte bara var jag som känner kylan som ligger i luften och ser hur bladen sakta men säkert börjar inta sina höstfärger.
Det finns en sak som är bra med hösten och det är myset.
Ni vet när mörkret kommer och man kan tända alla ljusen och bara krypa ihop framför tvn med en stickad tröja och en kopp rykande hett te.
Mysfaktorn blir total när man slipper vara ensam i dessa mörka tider och därför är jag extra glad att jag har min underbara pojkvän.

Idag har jag lovat han att jag ska ha tacos framdukat när han kommer hem efter jobbet.
Det kommer bli gott, har dock smygätit lite redan idag.. tryckte i mig en bakelse på konditoriet.
Kan lova att jag förtjänade den eftersom jag lider av en enorm mensvärk.

Nu ska jag sätta mig framför tvn med täcket och äta vindruvor.
Eftersom det regnar får man unna sig mer mys än vanligt.

Tjing!
Kommentarer
Postat av: Linis

Haha ja jag kan spara fettet jag suger ut och skänka till dig! ;-D haha.

2008-08-22 @ 14:56:05
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback